מה לעשות ש 2006 תהייה ריווחית יותר?
ארבעה דברים ש 2006 תהיה שנה ריווחית יותר:
1.בנה אינדיקטורים כמדד לביצועים שימדדו מבחר של תחומים פיננסיים בעיסקך, לדוגמא עלות להגינות, עלות למכירה, שולי ריווחיות, ערך לקוח לכל החיים, ערך פעולה ממוצעת עד כה. כך יהיה לך תקן ברור להשוואה, או קנה מידה לביסוס יוזמות ריווחיות בעתיד.
לכל מדד ביצוע , רשום 4 יוזמות שאתה , או אנשיך יכולים לעשות לשיפור ביצועים. רשום צעדי פעולה והאצל משימות. חשוב שהמדדים הללו יכוונו ביצועים על בסיס רגיל, כל הזמן.
2.חשוב שנית על תכנית הבראה לשיפור הקשר עם הלקוח
חשוב שבתוכנית יהיו:
טלפון, דואר אלקטרוני ליצור קשר עם כל לקוח לפחות כל חודשיים (תלוי
בתדירות המכירה).
מדי פעם תן ערך מוסף ומידע שלא קשור ישירות למכירה, למשל כתבות, ימי
ספורט,סדנאות ללקוחות בלבד וכו'.
מדי פעם ערוך הצעות מיוחדות "ללקוחות בלבד" , בהן תתן להם הצעת דיל ענק כי
הם קנו בעבר. לא כל הלקוחות אותו הדבר. וודא שפילחת את הלקוחות ל 6
כוכבים, 5 כוכבים, 4 כוכבים ו 3 כוכבים. לקוחות 6 כוכבים מקבלים את היחס
המיוחד של 6 כוכבים.
אסוף מידע באופן מתמיד מיהם הלקוחות שלך, מהם הצרכים השוטפים שלהם ואיך
אפשר לשפר את רמת השרות להם.
3.חשוב על דרכים שללקוחותיך יהיה כיף לעשות עסקים אתך, ובתגובה כיף לחברי הצוות שלך לבוא לעבוד כל יום.
יש באוסטרליה חברת תעופה בשם : VIRGIN BLUE שאמצו את גורם הכיף .
הנוסעים בחברה זו יודעים שהם שונים מכל חברה אוסטרלית אחרת. הם נועזים בהצהרות שלהם, לדוגמא הסלוגן שלהם: keeping the air fair והצבע האדום בהיר שהם משתמשים בו, יוצר רושם מתמשך.
צוות הטיסה תוסס ונראה שיש לו את כל הזמן שבעולם ובמקום שתצפה בחדשות או בווידיאו,אתה מבלה בהשתתפות במשחק "בראש חגיגי". הכיף נמשך גם באתר שלהם: www.virginblue.com.au
4.יישם תכנית הפניות למקסם מכירות פל"א - פה לאוזן.
יש מספר דרכים להגדיל הפניות:
פשוט להתקשר אחרי המכירה ולבקש הפניות מהלקוח.
לקיים סדנא ולשלוח ללקוחות מספר הזמנות גם לחבריהם לבוא לסדנא.
לפתח תמריץ הפניות ולכתוב ללקוחות על קידום, תמריץ או מענק כל פעם שהם מפנים חבר.
ארבעה דברים ש 2006 תהיה שנה ריווחית יותר:
1.בנה אינדיקטורים כמדד לביצועים שימדדו מבחר של תחומים פיננסיים בעיסקך, לדוגמא עלות להגינות, עלות למכירה, שולי ריווחיות, ערך לקוח לכל החיים, ערך פעולה ממוצעת עד כה. כך יהיה לך תקן ברור להשוואה, או קנה מידה לביסוס יוזמות ריווחיות בעתיד.
לכל מדד ביצוע , רשום 4 יוזמות שאתה , או אנשיך יכולים לעשות לשיפור ביצועים. רשום צעדי פעולה והאצל משימות. חשוב שהמדדים הללו יכוונו ביצועים על בסיס רגיל, כל הזמן.
2.חשוב שנית על תכנית הבראה לשיפור הקשר עם הלקוח
חשוב שבתוכנית יהיו:
טלפון, דואר אלקטרוני ליצור קשר עם כל לקוח לפחות כל חודשיים (תלוי
בתדירות המכירה).
מדי פעם תן ערך מוסף ומידע שלא קשור ישירות למכירה, למשל כתבות, ימי
ספורט,סדנאות ללקוחות בלבד וכו'.
מדי פעם ערוך הצעות מיוחדות "ללקוחות בלבד" , בהן תתן להם הצעת דיל ענק כי
הם קנו בעבר. לא כל הלקוחות אותו הדבר. וודא שפילחת את הלקוחות ל 6
כוכבים, 5 כוכבים, 4 כוכבים ו 3 כוכבים. לקוחות 6 כוכבים מקבלים את היחס
המיוחד של 6 כוכבים.
אסוף מידע באופן מתמיד מיהם הלקוחות שלך, מהם הצרכים השוטפים שלהם ואיך
אפשר לשפר את רמת השרות להם.
3.חשוב על דרכים שללקוחותיך יהיה כיף לעשות עסקים אתך, ובתגובה כיף לחברי הצוות שלך לבוא לעבוד כל יום.
יש באוסטרליה חברת תעופה בשם : VIRGIN BLUE שאמצו את גורם הכיף .
הנוסעים בחברה זו יודעים שהם שונים מכל חברה אוסטרלית אחרת. הם נועזים בהצהרות שלהם, לדוגמא הסלוגן שלהם: keeping the air fair והצבע האדום בהיר שהם משתמשים בו, יוצר רושם מתמשך.
צוות הטיסה תוסס ונראה שיש לו את כל הזמן שבעולם ובמקום שתצפה בחדשות או בווידיאו,אתה מבלה בהשתתפות במשחק "בראש חגיגי". הכיף נמשך גם באתר שלהם: www.virginblue.com.au
4.יישם תכנית הפניות למקסם מכירות פל"א - פה לאוזן.
יש מספר דרכים להגדיל הפניות:
פשוט להתקשר אחרי המכירה ולבקש הפניות מהלקוח.
לקיים סדנא ולשלוח ללקוחות מספר הזמנות גם לחבריהם לבוא לסדנא.
לפתח תמריץ הפניות ולכתוב ללקוחות על קידום, תמריץ או מענק כל פעם שהם מפנים חבר.
בני ישראלי, M.B.A, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net